Aankomst - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Rianne en Nolleke - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Rianne en Nolleke - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Nolleke

09 Oktober 2012 | Nederland, Steenwijk

Zondagmiddag opweg naar Schiphol alles in de koffers en bij Scheerwolde kwam ik er achter dat ik mijn bril was vergeten toch maar terug wat geen probleem was want we waren mooi optijd en 3 weken alles voorlaten lezen was geen optie ;-) later kwam nog een moment van oponthoud de brug stond open en wilde even(Stief kwartier) niet naar beneden.... Verder ging alles lekker voorspoedig konden aansluitingen mooi op tijd halen geen lange wachttijden en prima service in de vliegtuigen.

Aangekomen in Kaapstad stond er een door Matthijs geregelde taxi op ons te wachten met de chauffeur die was ter herkennen aan een witte golf pet met de naam John.... geen enkel punt we vonden hem met gemak een big smile op zijn gezicht en keek ons aan tussen al die mensen zijn jullie familie van Matthijs Mulder... ja zeker.

Zijn taxi is een auto van 38 jaar oud en John zelf is 67 jr en hij heeft ons gebracht naar ons appartement in Blouberg met de vele verhalen onderweg wisten we al veel van de mensen in Kaapstad...
Hij is donker van buiten en balk van binnen is zijn mening over hem zelf.

Dezelfde avond heeft hij ons naar Matthijs gebracht in Kaapstad en daar hebben we heerlijk gegeten met Matthijs zijn appartement bekeken en hij was blij met zijn spijkerbroeken de chocoladeletter,perpermunt,drop.

Vandaag heerlijk de omgeving verkent een buskaart geregeld en lekker aan het strand gelopen ooo wat is dat heerlijk hier al staat er wel heel veel wind.

Morgen gaan we als het goed weer(moet niet een wolk om de berg heen hangen) is de tafelberg en anders gaan we ons prima vermaken in Kaapstad zelf met alle mooie gebouwen en leuke klein markten enz.....

  • 09 Oktober 2012 - 16:43

    Maureen:

    Hey buuf..wat leuk zeg!..ik had je nog geappt maar ik denk dat je de ketelbrug alweer over was haha. Dus de chauffeur is donker van buiten en 'balk'van binnen?..net zoe iets als mijn kind dus..dat met die balk haha.
    geniet er nog van in ieder geval en niet verliefd worden; dat is een heel end voor een bak koffie haha.
    nog een heel belangrijke vraag; hoe is het eten?..zijn er nog overblijfselen van de nederlands tijd?..boerenkool of zitten ze aan een pan jus en eerappels net alsop dat schilder ij uit 1800?
    Nou ik hoor het wel weer!!!

  • 09 Oktober 2012 - 16:47

    Rianne En Nolleke :

    Maureen ik als dyslect zie sommige fouten niet hahahah maar er zijn hier wel heel veel leuke mannen ppuuffff en de koffie en uit eten is hier niet zo duur..... en wat betreft de boerenkool ga ik opletten wel erg veel Nederlands namen die je ziet.

    En ja apps komen bij mij nu niet aan heb geen internet op de foon hier Rianne wel geregeld door Matthijs voor de Iphone is dat te duur dus doen we niet.

    Bajadankie Maureen

  • 09 Oktober 2012 - 17:18

    Leonie:

    Heel veel plezier en geniet van jullie reis. Leuk dat jullie ons laten meegenieten door foto's en verslagen.Hoop dat ik er nog veel mag zien en lezen!
    Groetjes, Leonie

  • 09 Oktober 2012 - 19:43

    Harm,gretha En Gery:

    hey meiden, fijn dat jullie goed zijn aangekomen, geniet er lekker van en hopelijk is het morgen onbewolkt
    lieve groet ook aan matthijs

  • 10 Oktober 2012 - 07:44

    Marja:

    Mooi om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Ga er maar lekker van genieten (met bril!)

  • 10 Oktober 2012 - 10:23

    Camila:

    Ziet er al super uit veel plezier!

  • 10 Oktober 2012 - 11:05

    Gea De Ruiter:

    He meiden , dit verslag gaat lijken op een goed boek! Ga lekker gnieten ik blijf jullie volgen.
    Gr. Gea en leest Paul mee op de achergrond.

  • 14 Oktober 2012 - 17:43

    Yvonne Meurs:

    Heerlijk om jullie reisverslagen te lezen, kan niet wachten op het volgende verslag, ik blijf jullie volgen x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Steenwijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2012

Weer thuis

24 Oktober 2012

Pretoria en Johannesburg

24 Oktober 2012

Krugerpark

23 Oktober 2012

Krugerpark

23 Oktober 2012

Pretoria en Johannesburg
Rianne en Nolleke

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 3188

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

South Africa

Landen bezocht: