Nog een weekje - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Rianne en Nolleke - WaarBenJij.nu Nog een weekje - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Rianne en Nolleke - WaarBenJij.nu

Nog een weekje

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Nolleke

30 September 2012 | Nederland, Steenwijk

Ja ja nog een weekje werken en dan gaan we zondag echt.... Nieuwe paspoort is binnen GGD bezocht voor de juiste vaccinaties en adviezen. malaria tabletten en reis tabletten gehaald en alles wat we nodig zijn tijdens onze rondreis door het krugerpark enz.
De koffers staan klaar en die zullen de komende week zo langzaam aan gevuld worden met zomerkleding.;-)
Dingen voor het thuisfront geregeld zodat Arnold de 3 weken goed doorkomt samen met mijn twee kanjers van viervoeters. Komende week nog de puntjes op de I en daarna kan de koffer dicht en op weg naar Schiphol.

We hebben er zin in .........

  • 30 September 2012 - 18:25

    Anja:

    Wow, yes nog maar 6 nachtjes slapen dus. Spannend en ..... vooral superleuk. Geniet er van. We bellen uiteraard nog wel even van tevoren. Liefs van Cor en Anja

  • 01 Oktober 2012 - 10:03

    Gretha:

    Hey Nolleke en Rianne,
    Het komt nu echt dichtbij lekker kriebels in de buik?heel veel plezier met de laatste voorbereidingen, geniet ervan. lieve groetjes Harm Gretha Gery

  • 03 Oktober 2012 - 01:03

    Bibi:

    Heerlijke, spannende voorpret!!
    Heb je de zonnecreme factor 50 al aangeschaft? Het wordt daar net lente!
    En je weet dat je daar in de buurt MOET bungeejumpen vanaf een hele hoge brug, toch?
    Engelse conversatie al een beetje op peil? ( vooral: excuse me, en sorry...)

    Nou ja. Ik wens jullie superveel reisplezier! En met ons eetclubje wil ik graag een keer alle foto's zien!
    Met de sappigste verhalen, natuurlijk!

    Misschien kom je over 4 weken thuis met heerlijke, kleurrijke ervaringen!

  • 03 Oktober 2012 - 20:21

    Klaas Fröling:

    Hoi Nolleke & Rianne,

    Ik wens jullie een hele goede reis naar South Africa en veel plezier in dat prachtige land.

    Groeten van Klaas

  • 04 Oktober 2012 - 13:25

    Marja:

    Ik heb de mail gevonden hoor! Haha
    Ik wens jullie een top vakantie!
    Lekker genieten.

    Groetjes Marja

  • 08 Oktober 2012 - 09:41

    Henk:

    he Poerbeste Zuster en Nicht..........

    wij....Dagmar en Ik......... wensen jullie veel vakantie plezier en geniet van alles
    vooral van het weer zien van je zoon
    mooi weer en lekker eten
    wij zullen het zien en uiteraard horen
    liefs
    henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Steenwijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2012

Weer thuis

24 Oktober 2012

Pretoria en Johannesburg

24 Oktober 2012

Krugerpark

23 Oktober 2012

Krugerpark

23 Oktober 2012

Pretoria en Johannesburg
Rianne en Nolleke

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 3187

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

South Africa

Landen bezocht: