Weer thuis - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Rianne en Nolleke - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Rianne en Nolleke - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Nolleke

01 November 2012 | Nederland, Steenwijk

We zijn nadat we maandag terug kwamen van het Bungee Jumpen weer terug gegaan naar het zelfde Appartement in Bloubergstrand en Matthijs naar zijn eigen stek hij moest weer werken van dinsdag.
Rianne wilde graag wijn proeven bij de wijn boerderij met de naam Mulderbosch its the name.... wat hebben wij genoten zeg prachtige oprit naar de boerderij toe en het uitzicht vanaf het zonovergoten terras was geweldig. Woensdag en Donderdag zijn we Kaapstad aan het verkennen geweest met de toeristenbus Kaapstad door en met name de rand van de stad langs het strand even uitgestapt en aan het strand aan ons kleurtje gewerkt op onze laatste dag en genoten van een heerlijke lunch.

Als afsluiter gegeten bij Arnolds Garden ach hadden we nog even het idee dat hij er een beetje bij was ;-) Vrijdagmorgen kwam John ons halen en gingen we op weg naar het vliegveld van Kaapstad maar eerst nog even bij Matthijs langs om voor de laatste keer afscheid te nemen... nee nee dat was niet zonder tranen ik geef het toe... Kan jullie vertellen dat een van je kinderen weg te brengen naar Schiphol en daar afscheid nemen niet altijd even makkelijk is maar in een ver land zijn en afscheid nemen van je zoon die daar achterblijft is nog VEEL minder makkelijk....

In Duitsland aangekomen was het slechts 3 graden en het sneeuwde er zelfs bij... gelukkig was het in Nederland iets warmer maar ik heb er wel moeite mee om weer een beetje op temperatuur te komen... Tja in Johannesburg was het bijna 30gr...

We zijn al weer fijn aan het werk en het gewone leven gaat gewoon weer door.... En nu sparen om de kerst van 2014 met z'n allen kerst te vieren in SA of waar dan ook waar 1 van de kinderen verblijft.

Lieve Groetjes Rianne en Nolleke

• 01 November 2012 - 20:47

Hrie:

Hallo Dames

Alweer een een heel klein beetje gewend,uit de mailtjes te lezen hebben jjullie een fantastische reis gehad

ben wel heel benieuwd naar al jullie ervaringen,was het niet veel te kort

Herrie

• 01 November 2012 - 21:09

Henk:

ha die 2..........

levensgenieters zijn jullie....maarhet gelijk is helemaal aan jullie kant
    en natuurlijk is afscheid nemen iets wat je niet zo vaak moet doen
    kijk terug op de mooie tijd die jullie hebben gehad met je zoon en broer
    en Mathijs heeft genoten van jullie
    ongetwijfeld voor herhaling vatbaar
    groet van je Broer