Krugerpark - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Rianne en Nolleke - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Rianne en Nolleke - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Nolleke

24 Oktober 2012 | Nederland, Steenwijk

Dinsdag en Woensdag:
krugerpark uit en terug naar Gods window met de mooie uitzichten Rianne is wezen oefenen boor haar bungee jump van maandag de big swing kwamen we tegen ze moest wel helemaal naar boven lopen via een houten trap. Ze heeft er van genoten helemaal omdat ze eerst de moed moest vinden om zich achter over te laten vallen. Respect voor mijn dappere dochter. Ervaren hoe slecht de wegen kunnen zijn in zuid Africa op weg naar het andere kamp met de naam Berg en Dal. Het kamp was kleiner en wat luxer nog steeds alleen slaapgedeelte met aangrenzende keuken maar prima voor elkaar allemaal. De nacht had het behoorlijk Geregend en geonweerd. Donderdag zelf wat rond gereden en veel dieren gespot al waren er minder dieren actief en op zoek naar water omdat er veel regen was gevallen. Om vijf uur gingen we met een excursie mee en we waren nog opzoek naar de Leopard en een kwartier voordat we bij het kamp waren lag er eentje heerlijk op de weg te slapen dus onze big five was compleet dat kunnen lang niet alle bezoekers van het Kruger park zeggen.... We konen naar huis was ons motto. Ook zagen we nog een Hippo in het bos dat was een leuk extraatje omdat we hem alleen nog maar in het water hadden gezien tjeetje was een mega beesten. Moe en voldaan heerlijk gaan slapen.

Donderdag: we verlaten het krugerpark met een voldaan gevoel en kijken terug op veel mooie en gezellige momenten. Op weg naar Pretoria een dikke 500 km verder op maar met Matthijs als chauffeur en Rianne als navigator met kaartje en gps op de telefoon kwamen we uiteindelijk bij Liza's cottage aan een erg leuk kleinschalig app complex met een acht kamers beheerd door een oud predikant die heel mooi zuid Afrikaans spreekt. Wij hadden een pak stroopwafels voor hun mee genomen en dat vonden ze geweldig met name de kleinkinderen :-) bij aankomst was het prachtig weer en zijn we gelijk het zwembad ingedoken heerlijk wat een luxe allemaal. Matthijs is vrienden op gaan zoeken en Rianne en ik zijn uit eten gegaan.

• 25 Oktober 2012 - 21:50

Rita:

Hallo dames,

Wat goed van Rianne.... ze heeft het toch gedaan, het bungee jumpen... Ik zou niet durfen. Je mag dan idd trots op haar zijn.
    Zo te lezen hebben jullie daar genoeg activiteiten en goed naar jullie zin.
    Hopelijk hebben jullie veel mooie fotos en rijke ervaringen om te delen.
    Nolly heeft vast ook heimwee. En jullie gaan al bijna naar huis. Ik wou dus darom alvast zeggen: een fijne reis....

Rita